Just being awesome..

Idag var min första riktiga dag. Idag fick jag ringa lite kunder. De satte mig på telefonen kl 3pm och vad händer efter en timme?! Joo jag lyckas få mitt första lead!! Med lead menas att jag lyckas få en kund att starta processen med att ta in våra produkter. Det tar oftast en, två dagar för de nya att få sitt första lead! Kände mig rätt nöjd efter det samtalet.
Efter jobbet gick jag och kollade på ett rum. Rummet och lägenheten var i jätte bra skick, mitt i stan och billigt! Kan inte bli bättre! Att ta beslutet om att flytta in eller inte tog ca 3 minuter. Jag tror killen som hyr ut rummet blev rätt överaskad över mitt snabba beslut så jag lyckades även få ner priset. Ibland lönar det sig att vara snabb och bestämmd ;) kanske hjälpte det lite att jag var tjej också. Jag flyttar in på Söndag. Yeeey!
¨¨
Efter att ha kollat på rummet mötte jag upp en kompis för att äta middag. Åt på ett rätt coolt ställe "Sixty million Postcards". Namnet talar om hur stället är inrett, det finns postcards överallt, på väggarna, i taket, golvet.. Beställde en chorizo burgare! Det var en av de bättre burgarna jag har ätit!!
Mobilen är inte med i matchen när det gället att ta bilder med de får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0