Last Monday

Idag är sista måndagen här i Dublin! Ja jag kommer forstätta med sista-dagen-temat tills det är dags att dra!
Sista måndagen har spenderats och kommer spenderas med bästaste sambon Ruthisen!! Vi har faktiskt inte gjort så mycket, knallat runt på stan, shoppat lite, fikat... Ikväll blir det att baka våra goda scones med mörk choklad och rött vin på det, bra måndag!!
¨¨
Baristan anträngde sig lite extra på Ruths kaffe!
Jag tror inte att han gillade mig lika mycket! För detta fick jag!
Snälla Ruthskilainen försökte fixa till "misstaget"
Det gick inte vägen, men glad ändå ;)
Såg också en random gubbe mitt på gatan! Han satt med sin Ipone helt oberörd! Sekunden innan vi tog bilden låg han ner med ryggan som kudde. Det finns alltid något att se i Dublin! Kommer verkligen sakna den här staden :P
¨¨
Extra bra måndag var det idag också för idag fick jag reda på officielt att jag har fått jobbet i Bournemouth i UK som Busniess Developer för företaget EIMS. De ville att jag börjar den 16e men jag skrev tillbaka och kollade om jag kunde börja 20e istället! Flyttar därför till Bournemouth beroende på vad de säger! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stort grattis till nya jobbet! Hoppas du kommer gilla det! Synd att det inte blev Barca då hade vi kunnat ses där :(

2012-02-08 @ 22:27:20
URL: http://ccbeka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0