Last Tuesday

Sista tisdagen i Dublin började med en power walk!
Jag och Ruth power walkade i 1,30h men det var så soligt och varmt ute så det var bara skönt! Efter det mötte vi upp Moa på ett café, "Mannings Bakery & Café" satt där ett tag för att sedan power walka hem ;)
¨¨
Sedan har dagen bestått av packning och ta reda på hur jag tar mig till Bournemouth! Inte det lättaste kan jag meddela. Ingen kommer vilja hälsa på mig :( jag kommer få möta upp alla i London istället :p  Jag fick reda på idag att jag måste börja 16e och därför flyga från Sverige den 15e, tråkigt men men.
Nu är i alla fall en utav tre väskor packade och jag har hittat en sida där man kan boka en buss från London Stansted som går hela vägen, inga byten!!! Viktigt!
Det som återstår att göra imorgon:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0