Last Wednesday, Last day

Idag är det sista heldagen i Dublin, imorgon morgon tar jag taxin 9.00 till flygplatsen.
¨¨
Den här dagen har än så länge bestått av att packa allt och kämpat med att få ner allt i väskorna! Jag har så mycket övervikt på mina väskor helt galet. Jag hoppas på att det är en söt kille bakom disken på SAS imorgon som låter mig gå förbi endå. Annars är det bara att hosta upp pengarna ;)
¨¨
Jag har till och med laddat ner en To-do app så jag har inte missar någonting, rätt nöjd med det ;)
¨¨
Rested av dagen blir att fixa de sista ärendena och handla mat. Ikväll ska jag, Ruth och Moa ha en liten tacos "hej då" middag. Mys!
¨¨
En cyckel på detta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0