Last weekend in Dublin

Sista helgen i Dublin har passerat! Jag har umgåts med Christian typ hela helgen, sjukt nice! Jag tror inte vi har umgåts så här mycket bara jag och han sen jag flyttade hit för 9 månader sen :P
Vi har varit på matmarknaden, bio, lagat god mat, varit på en födelsedags fest (som vi gjorde en ninja på och stack efter 1h)...
Såg hela tre filmer i helgen, gäller att utnyttja mitt Unlimited Cineworld card innan jag åker härifrån ;)
Jag gillade den här filmen jätte mycket! Det är precis min typ av film tror jag ;)
Den här var sådär. Den bara rullade på. Ingenting oväntat hände direkt. Jag kanske hade för höga förväntningar på den sedan innan för jag vet andra som har gillat den jätte mycket!
Jag gillade den här, den var lite ovanlig. Det jag dock inte gillade var att de spelade in filmen från sin egna kamera. Jag tror det skulle varit mycket bättre om de hade spelat in den som vanligt men det kanske bara är jag ;)
¨¨
Vi hann också med en brunch på ett ställe som heter Odessa. Jätte god brunch! Jag måste äta där igen nästa gång jag hälsar på i Dublin.
I söndags gjorde vi vår egna brunch! Galet god blev den också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0