On todays schedule - Bikram yoga

På schemat idag står det Birkram Yoga. Jag har aldrig testat på det förrut, som jag har förstått det så utför man detta i 40 graders värme. Sick!
¨¨
De instruktioner jag har fått är:
  • Äta 3 timmar, ingenting efter det.
  • Drick massa vatten under dagen (jag är inne på min 2:a 500ml vatten flaska)
  • Klädsel = korta shorts och sport bh
Jag är lite nervös måste jag erkänna, jag tror jag kommer svimma av värmeslag. Men samtidigt som jag är nervös så är jag väldigt nyfiken! Lite love-hate känsla på det hela.

Kommentarer
Postat av: Ivona

Vad vig du har blivit Teo! Visste inte att du kunde böja din kropp på alla de där sätten :p

2012-02-03 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0