Passed the test, staying in Bournemouth

Nu har jag haft två dagars intensiv träning för att lära mig programmet. De sa till oss att om vi misslyckas med detta test på andra försöket så får vi åka hem, då är vår resa slut.
Jag hade tested idag och klarade mig igenom det helt felfritt! Så jag blir kvar här i Bournemouth en stund till ;)
Nästa vecka fortsätter träningarna!
¨
Jag började gilla staden mer och mer, det är skönt väder, alla människor är jätte snälla och stranden är helt underbar. Jag längtar tills jag har fått ordning på att så att jag kan springa en slinga runt den.
¨
Jag bor på det här hotellet i två veckor, frukost och middag är betalt så just nu har jag det väldigt bra. Passar på med tre rätters varje kväll ;)
¨
Ikväll är det många från kontoret som ska ut och dricka lite drinkar så jag ska snart bege mig och joina dem!
¨
Inga bilder den här gången, jag ska försöka ta massa i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0