Study Monday!

I helgen kändes det som om jag var på semester, strand, varmt väder, fester...
Nu när veckan har startad känns det som om jag är tillbaka i skolbänken igen! Hela dagen har jag varit i träning och lärt mig IT saker. Jag måste säga att från min point of view som inte kan någonting om IT så var det väldigt intressant. Jag lärde mig jätte mycket och ville till och med veta mer. Bra tränare helt enkelt.
I det här företaget så har de små tester jämnt! Så just nu pluggar jag till ett test som jag ska ha imorgon, det är från allt de gick igenom idag, vilket är en del! Men det är kul, jag har saknat att använda mitt huvud lite och saknat att plugga så just nu njuter jag bara av det, konstigt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0