Visit at Vintage by Fé

Jag har varit väldigt produktiv idag har det känts som i alla fall!
Vaknade 07.15 och körde min kära syster till jobbet, vilken underbar lilla syster hon har va ;) Senare vid lunch tid åkte jag in till stan igen för att besöka Vintage by Fé. Jag jobbade som säljare där innan jag valde att flytta utomlands. Det är ett riktigt härligt gäng som jobbar där och jag är väldigt glad att jag har behållt kontakten med dem. Är alltid på så glatt humör efter att ha varit och hälsat på de! Tyvärr var inte alla på kontoret när jag kom, men några iaf :)
Jag tog med mig fika inför mitt besök ;)
Nya praktikanten och fd. kollegan Marlene
Fd. bossen Johanna och inköparen Paula
De hade fått en kontorshund!
Tur att den inte fanns där när jag jobbade hade inte blivit så mycket jobb då ;)
Efter Fé mötte jag upp mamma i stan som körde hem mig och hjälpte mig att packa igen! Mamma är guld värd, hon hjälpte mig rensa en del och packa smart, har inte alls med mig så mycket skit inför den här flytten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0