Chocolate scones and red wine

Igår hade jag en bättre kväll. Jag och min käraste sambo Ruth gick till affären och köpte rödvin, mörk choklad och kortspel. Gick hem och bakade scones med mörk choklad, spelade lite kort och drack rödvin. Mys kväll skulle jag säga att det var rätt igenom! Efter detta blev det en skräckfilm, "Nightmare on Elmstreet", vet inte riktigt vad jag tyckte om den, helt ok.
¨¨
Jag fick även lära mig hur man öppnar en vinflaska om man inte har någon vinöppnare hemma:
1. Lägg flaskan i en converse sko
2. Banka skon med flaskan i, mot en betongvägg, hårt som fan några gånger och korken kommer då komma längre och längre ut och tillslut är flaskan öppen

--------------------------------------------------------------------
Ruth bakar Tea äter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0