Doing the city!

I torsdags var det en grym utgång! En av de bästa måste jag säga! Jag och min partner in crime Ruth gjorde stan.
Vi började hemma hos oss, tog "några" bilder.
Testade smile detectorn på min kamera.
Verkade fungera alldeles utmärkt!
Sen hittade vi lite andra inställningar också...
När vi upptäckte den här inställningen då var det bara att leta fram allt rött vi hade hemma och ta kort med det ;)

Efter den 3h långa fotosession som vi hade med capten Morgan och cola till vår sällskap var det dags att gå vidare till Wholsheed för att möta upp Moa och några till och sjunga kareoke, blev dock ingenting med det.
Vi började istället spela biljard med två irländska gubbar. Jag vann!
Gick vidare och skulle hitta "The Globe", åkte taxi och bad taxi chaffören att köra oss för 5 euro och två pussar på kinden vilket han gladligen gick med på. Tror det var hans bästa körning hittills, galet vad han skrattade åt oss. Av allt skrattande körde han oss till fel ställe så vi fick ragga upp en cyckel taxi som fick köra oss med sin cyckel åt rätt håll.
Medan vi gick på George street och försökte leta rätt på klubben hittade vi Jesus! Givetvis var ett kort obligatoriskt! Jesus ledde oss åt rätt håll och klubben "The Globe" var funnen!
¨¨
Ruth är frälst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0