Friday the 13th

Idag är det otursdagen numero uno. För vissa. För andra så som mig är det en helt vanlig dag på jobbet!
Har inte hunnit blogga de senaste för att jag har haft väldigt fullt upp, inte på jobbet, utan med att söka skolor. Om det är någon som har missat det (vilket jag tvivlar på) så är min plan att börja plugga till hösten!
Jag har därför sökt 5 skolor nu I UK som jag kan tänka mig spendera 3 år på :p Jag saknar att plugga så jag ser framemot det. Får bara se till att bli intagen också!! Den lilla detaljen...
¨¨
Hur ska fredag den 13e spenderas då? Jo den ska spenderas på en 5 stjärning hotell launch, Dylan, med massa kompisar. Låter bra? Yes, det gör det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0