I know what I want, just have to figure out a way to get there!

Jag har hört folk säga till mig, "men det underlättar så himla mycket för dig Tea att du vet precis vad du ska göra..."
Jag har ett svar på det påstodendet, NEJ. När jag inte vet vad jag vill göra så låter alla möjliga förslag bra, "ja varför inte, jaa men det låter bra jag kan testa på det" osv. När jag däremot vet exakt vad jag vill göra men har svårt att ta mig till den punkten så är det väldigt svårt att ta något annat alternativ och vara nöjd med det. Det här med plan B är alltid bra, men det är inte alltid jag gillar att använda det kortet!
¨¨
Så vad är min plan då? JO.
Plan A - Flytta till Spanien, vara där till Augusti. Jobba och lära mig Spanska. Börja plugga i UK i September.
Plan B - Stanna kvar på Ireland. Vara här till Augusti och börja plugga i Sverige i September.
¨¨
I era ögon kanske det inte låter så dumt med varken plan A eller B. Men för mig som har bestämt mig för plan A, blir det svårt att ändra riktning på vägen. Det här med öppna vyer och think outside the box fungerar inte i detta läge :p
Jag måste bara fundera ut ett sätt att ta mig dit jag vill.
Eye of the tiger!!

Kommentarer
Postat av: moe

PLAN B PLAN B PLAN B PLAN B!!! B=BRA - PLAN BRA :D

2012-01-26 @ 10:23:19
URL: http://moamedm.blogspot.com
Postat av: Tea

Hahahah :D jag kan se mig dig framför mig, skrika ut det där i en heja ramsa. I like it! :P

2012-01-27 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0