I´m back in the game!

Igår körde jag värsta monster passet! Circle traning/Cross fit training. Jag körde slut på mig själv.
De på gymmet undrade nog vad jag höll på med för jag tog nästan ingen vila och hopade runt där som en galen människa. Men det kändes bra efteråt kan jag säga er! Idag har jag träningsvärk i hela kroppen så det blir 30 min löpning istället. Nu jäklar ska all skit jag stoppat i mig under jul och några månader bak bort! Till middag blir det stekta räkor med scramble eggs och sallad ;) Ska bli kul att se hur länge det här håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Ivona

Duktig!!!

2012-01-10 @ 23:04:12
Postat av: Ivona

Duktigt!!

2012-01-10 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0