Last day at HP

Idag är sista dagen för mig på HP. Jag har sett många av mina kompisar lämna den här byggnaden och idag är det min tur. Ledsen? Glad? Jag vet inte, mer likgiltig skulle jag säga. Det ska bli skönt att sluta här och börja på ny kula, nytt land, nytt folk. Jag vill verkligen flytta till Spanien så jag söker massor med jobb där men väntar även på svar från det företaget jag skrev om igår. Under tiden tills jag vet vart jag ska ta vägen, flyttar jag tillbaka till Sveariket. Det tar emot att flytta tillbaka måste jag erkänna eftersom jag stormtrivs här men ibland måste man tänka smart med sina stålar! Jag säger hej då till Dublin den 9e Februari, det är dock inte för gott jag säger hej då till Dublin eftersom jag kommer tillbaka för att hälsa på alla underbara människor jag har lärt känna här ;)
¨¨
Idag hade jag därför min sista morgon HP havregrynsgröt. Som för övrigt var helt perfekt just denna morgon! Har ätit gröt till frukost varje dag sen jag började på HP och utmaningen varje morgon var att se hur mycket jag kunde fylla upp skålen utan att spilla.
Jag hade även min sista HP lunch soppa som jag också har haft varje dag sen jag började.
Som ni märker från mina matvanor så är jag inte den som tröttnar på att äta likadan maträtt dag in och dag ut :P
Det jag kommer sakna minst av allt är att gå upp kl 05.30 varje morgon för att ta bussen kl 06.00. Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att gå upp så tidigt. Det är inte mänskligt att göra det! Jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva det igen!
¨¨
För er som kanske har missat anledningen till att jag slutar så är den att HP stänger ner kontoren i Dublin och flyttar ut till respektive land. Eftersom jag inte vill jobba i Sverige så har jag tackat nej till att flytta med.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Måste kännas konstigt! Lycka till med att få ett jobb i Spanien nu och hoppas det blir Barca för då kan du visa oss runt i april :D

Kram Rebecca

2012-01-31 @ 21:06:00
URL: http://ccbeka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0