Me on holiday = My blog on holiday

Nu var det ett tag sen jag bloggade, det hanns liksom inte med.
Jag var i Sverige över julen, det var underbart! Umgicks med vänner och familj och tog det bara lungt, så härligt! Jag köpte en systemkamera när jag väl var i Sverige också, så nu jäklar kommer det komma upp lite fina bilder på bloggen! Jag köpte även en ipod, riktigt cool var den. Dock varade den enbart i tre dagar för jag tappade bort den, den tredje dagen! Så sjukt klantigt av mig. Jag blev helt matt när jag insåg det...
¨¨
Nyår firades i Bryssel! Vi var 16 pers i en stor lägenhet. Det var grymt kul! Jag såg dock inte så mycket av själva staden för vi åkte 30e och så åkte jag tillbaka till Dublin 1a. Att flyga tillbaka dagen efter att man har firat nyår är ingenting att rekomendera! jag ska inte säga mer än att jag inte mådde prima dagen efter... Jag sparade detaljerna till mig kära syster istället ;)
Jag har massa fina bilder från den kvällen som jag tog med min nya kamera men de kommer upp imorgon!
¨¨
Men jag har en annan sak att visa er! Marcel visade mig två jätte roliga klipp. Jag kan med pinsamhet säga att jag känner igen mig på några av dessa sakerna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0