New Year Celebration In Brussel

Som lovat kommer lite foton från nyårsfirandet ;) Det var en grym nyår!
Men innan det så måste jag visa Alice och Rolands fina lägenhet. Den låg mitt i stan och var hur mysig som helst!
Frukost med en del av gänget

Efter frukosten var det dags att skriva ihop en meny för kvällen, dvs de som kunde något om matlagning.
Jag drog mig långsamt och smidigt ut ur den här gruppen ;)

Eftersom vi var rätt många, 16 pers, och alla ville hjälpa till på något vis fick alla vara med i olika matlagningsgrupper, förrätt, huvudrätt och efterätt. Ni kanske kan gissa vilken grupp jag valde ;)
rätt svar: efterrätts gruppen

Förrättsgruppen


Huvudrättsgruppen


Efterättsgruppen


Efterätt: Olika frukter och bär, nektarin, kiwi, äpple hallon och blåbär, in i ungen tillsammans med ett lager täckande after eight skivor, serverat med rostade hasellnötter och vanilj glass.

Finns inget bättre sätt att knyta ihop påsen än att börja och sluta med efterätt.





Älskade systeryster!




Dessa två mirakel piller blev min räddning under kvällen. Jag kunde äntligen äta ost och glass utan att få kramp i magen! Antilaktos tabletter is the shit!


Efter middagen då kom det igång på riktigt!

Detta blev den sista bilden som togs. Man måste känna till var gränsen går ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0