This weekend - Food, Haircut, Crapy Movie

Den här helgen har varit väldigt vuxen måste jag säga! Samlar vuxen poäng for no reason what so ever.
¨¨
I fredags var jag ute och åt med lite kompisar på The Butchers Grill. Är man en kött älskare som jag så kan det aldrig gå fel när en restaurang har det namnet. Jag beställde en stor saftig stek. Den var hur god som helst. Ett glas rödvin till det och fredagskvällen var komplett.
På lördagen var det dags att klippa sig! Jag blev så trött på mitt hår och ville göra en frisyr utav det hela så jag klippte bort allt...
Neeeeej så var inte fallet, jag hatar att klippa mig jag känner mig så maktlös när de kör igång med sin sax så jag sa till henne att klippa topparna bara och göra en frisyr utav det hela. Till min förvåning förstod hon precis hur jag hade tänkt ut det i huvudet. Jag klipper mig inte ofta ska påpekas men jag går definitivt tillbaka dit om jag fortf bor här i Dublin nästa gång.
Style Club heter frisör salongen och den är hur cool som helst. Frisörerna är jätte stylade, musik på hög volym och alla världens färger målade på väggarna. Me like!
I söndags gick jag och Christian till en lite lyxigare mataffär Fallon & Byrne och skulle göra en seriös måltid. Vi lyckades kan jag säga!
Vi köpte färsk chorizo korv, soltorkade tomates, oliver fylda med mandel och massa andra smaker, basilika, lök, champinjoner och en pasta till det. Pastan var formad i ett roligare mönster. Vi gjorde en röra utav allt det och kyddade på med parmesan ost! GOTT! Jag blir hungrig bara jag tänker på det.
¨¨
Nej nu är det dags för träning! All denna mat måste bort för att kunna fylla på med annat gott :P
Ååh just ja jag glömde berätta att vi såg en dålig film på bio också, John Edgar! Trodde den skulle vara bra men ICKE! Den var lång och lite lätt uttråkad!
TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0