Tuesday = Good bye HP Party

I tisdags var det hejdå fest för HP. Om jag ska vara ärlig var det inte så mycket hej då fest, det var bara en bra ursäkt för att festa till det lite på en tisdag. Jag var inte alls sugen på det i början men det slutade med att vara en riktigt rolig kväll!! :D
De ser väldigt oskyldiga ut på bilden, men skenet bedrar ;)
De gillar stämplar på Diecys!
Problemet blir bara när de stämplar på båda armarna att hitta rätt stämpel för rätt våning.
Hahah sorry Moe, jag var tvungen att lägga upp den här. Jag älskar din flört teknik! ;)
Dagen efter hade jag två intervjuer för två olika företag i Spanien. Det gick förvånansvärt bra måste jag säga!! Inte alltid dum metod att skoja till det kvällen innan ;) På kvällen på onsdagen mötte jag upp min käre vän Marcel a.k.a Marcipan. För en bättre pizza på Skinflint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0