Back to reality!

Igår flyttade jag in i mitt nya rum! Ingen mer hotell frukost, inget mer städat rum när jag kommer tillbaka från jobbet, ingen mer gratis tre rätters middag, ingen mer chokladbit på kudden :( Jag är officiellt tillbaka till verkligheten. Jag måste dock erkänna att det är rätt skönt att ha något eget att komma hem till. Dessutom tar det 3 min att gå till jobbet vilket inte är helt fel för mig som är galet morgon trött!
Idag var jag och köpte lite små prylar till rummet och inredde det, flyttade runt sängen och garderoben också. Väntar på att få en soffa och så ska jag byta ut de gräsliga gardinerna. Efter det är jag helt nöjd!
Här kommer i alla fall några bilder på hur det ser ut för tillfället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0